Προηγμένα KPIs & Reporting στο E-commerce: AI, Προγνωστική Ανάλυση & Ολιστική Στρατηγική για το 2025+

admin Avatar

·

·

Το σύγχρονο e-commerce απαιτεί στρατηγικές με βάση δεδομένα που ξεπερνούν τα κλασικά metrics. Οι decision-makers χρειάζεται να υιοθετήσουν προηγμένα KPIs που αξιοποιούν τεχνητή νοημοσύνη, προγνωστικά μοντέλα, πραγματικό χρόνο κι ανάλυση συμπεριφοράς για να κατακτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

1. Predictive Lifetime Value (pLTV)

Αναλύει και υπολογίζει την προβλεπόμενη αξία κάθε πελάτη στο μέλλον μέσω αλγορίθμων machine learning, προσφέροντας δυναμικές προσφορές, segmentation και συνεισφέροντας στην αύξηση του retention.

2. Omnichannel Attribution Score

Με machine learning αξιολογεί τη συμβολή κάθε καναλιού (site, social, marketplace, physical store) στο conversion. Βελτιώνει τη στόχευση budget και την κατανομή ενεργειών marketing.

3. Cohort Retention Heatmaps με AI

Οπτικοποιεί retention ανά cohort με αναλύσεις συμπεριφοράς και εξάγει auto-insights για χρήσιμα patterns και triggers.

4. Revenue at Risk Dashboard

Alerts μέσω AI για clusters πελατών που αναμένονται να μειώσουν spend, προσφέροντας στοχευμένες ενέργειες win-back ή loyalty.

5. Real-Time Personalization Effectiveness Index

Composite index για την απόδοση personalization δράσεων με συνεχή βελτιστοποίηση recommendation engines.

6. Machine Learning-powered Segmentation KPIs

Δημιουργεί δυναμικές ομάδες με advanced clustering και παρατηρεί μικρο-μοτίβα σε συμπεριφορά και αγορές.

7. Conversion Velocity (CV) Index

Μετράει το χρόνο από την πρώτη επαφή έως την αγορά σε κάθε κανάλι και segment ώστε να βελτιώσετε bottlenecks στο funnel.

8. Composite CX (Customer Experience) Score

Συνδυάζει πολυδιάστατα metrics για την εμπειρία πελάτη με AI scoring και actionable insights για συνεχή βελτίωση.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *